ZASADY WSPÓŁPRACY
- Opisz swój produkt i wybierz rodzaj usługi - skontaktuj się z nami.
- Kontaktując się z Nami zobowiązujesz Nas do kolejnych kroków w usłudze.
- Uzgadniamy szczegóły usługi na formularzu zamówienia który zawiera zakres termin realizacji oraz dane kontaktowe stron.
- Zamów kuriera w dwie strony i przekaż nam nr listu przewozowego do transportu zwrotnego.
- Otrzymany od Ciebie towar jest ubezpieczony na czas jego przebywania u Nas – patrz Ubezpieczenie
- Po otrzymaniu towaru oraz wypełnionego zamówienia przystępujemy do wykonania usługi w ustalonym czasie.
- Po wykonaniu zadania umieszczamy w chmurze zabezpieczone Sample i wysyłamy Tobie link do pobrania i oceny jakości oraz FV ProForma .
- Po akceptacji wykonania usługi (e-mail) będziemy oczekiwali na zapłatę za Naszą pracę.
- Po zaksięgowaniu zapłaty (co oznacza że akceptujesz wykonanie usługi ) wystawiamy fakturę VAT
- Zaksięgowana zapłata na Naszym rachunku bankowym to dla Nas sygnał żeby umieścić w chmurze docelowe zdjęcia do pobrania przez Ciebie.
- Wysyłamy towar zwrotnie i archiwizujemy zdjęcia na dysku zewnętrznym na potrzeby przyszłej współpracy uwalniając miejsce w chmurze.
Pobierz, uzupełnij i odeślij formularz wyceny (pobierz). Przygotujemy dla Ciebie indywidualną wycenę.